• Suplementy diety od producenta Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem marki SWANSON Posiadamy ponad 400 produktów tej marki Zobacz produkty
  • Swansonshop.pl Darmowa dostawaMożliwość zapłaty przy odbiorze darmowa dostawa ( kurier ) już od 300 zł Zapraszamy
Produkt dnia
SHAPE CODE® Best Flavours 10*3g
SHAPE CODE® Best Flavours 10*3g
60,77 zł 56,27 zł
szt.
Aliness ProbioBalance KIDS Balance  30 kapsułek Vege
Aliness ProbioBalance KIDS Balance 30 kapsułek Vege
29,90 zł 27,69 zł
szt.
Hanoju Kwas Hialuronowy + ekstrakt z Granatu 450mg 60 kapsułek
Hanoju Kwas Hialuronowy + ekstrakt z Granatu 450mg 60 kapsułek
136,84 zł 126,70 zł
SHAPE CODE® Slim Shake 750g
SHAPE CODE® Slim Shake 750g
390,37 zł 361,45 zł
szt.
Avitale, Witamina A+E QualiE x 30 ml
Avitale, Witamina A+E QualiE x 30 ml
29,90 zł 27,69 zł
szt.
DuoLife Chlorofil
DuoLife Chlorofil
99,90 zł 92,50 zł
szt.
Zestaw past do zębów DuoLife Day & Night Beauty Care (2x50ml)
Zestaw past do zębów DuoLife Day & Night Beauty Care (2x50ml)
60,76 zł 56,26 zł
D-Mannoza [probiotyk] Dr. Mercola (30 kapsułek) - suplement diety
D-Mannoza [probiotyk] Dr. Mercola (30 kapsułek) - suplement diety
108,00 zł 100,00 zł
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Natura i Zdrowie Marcin Czysz
Zimowa 49C

43-230 Goczałkowice-Zdrój

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Natura i Zdrowie Marcin Czysz
Zimowa 49C

43-230 Goczałkowice-Zdrój

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium